אין משילות: ערבים תקפו באלימות בחורי ישיבה בצפון

אבי יעקב 8 Comment on אין משילות: ערבים תקפו באלימות בחורי ישיבה בצפון

"תקיפה אלימה על רקע גזעני": קבוצת חברים שבילו בקיאקים בצפון הותקפו באלימות על ידי בני מיעוטים. אחד מהחברים נפצע ונשברה אחת משניו. עו"ד שטיינר מארגון חוננו: "נוודא שימצו את הדין עם התוקפים האלימים"

13:46
28.04.24
יונתן שורק No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מקרה תקיפה חמור באתר הקייקים "קייקי כפר בלום". מספר חברים, בחורי ישיבה, שהגיעו לנפוש באתר בשבוע שעבר, נקלעו לאירוע אלימות קשה מצד בני מיעוטים שהיו גם הם במקום. כתוצאה מהאלימות הקשה נפצע אחד מהחברים, שפתו נפתחה ואחת משיניו נשברו. כאשר הגיע לתחנת המשטרה על-מנת להגיש תלונה נגד התוקף, הוכנס דווקא הוא לחקירה, חרף עדותו ועדויות חבריו על כך שלא נקט כל אלימות.

כאמור, המקרה אירע בתחילת השבוע שעבר, כאשר קבוצת חברים, בחורי ישיבות, הגיעו לקייקי כפר בלום. החברים שטו על הקיאק שלהם כאשר מספר מטרים לפניהם שטו קבוצה של כשמונה בני מיעוטים. בשלב מסוים החלו בני המיעוטים להתיז מים לעבר קבוצת החברים, אך הם ניסו להתעלם ולהמשיך בשייט. למרות ניסיונות ההתעלמות, בני המיעוטים המשיכו להתקרב אליהם, ובשלב מסוים אף חטפו להם את המשוטים מידיהם.

החברים, שלא יכלו להמשיך בשייט ללא המשוטים, ירדו אל המים וביקשו מבני המיעוטים להשיב להם את המשוטים ולהניח להם לנפשם. בשלב זה ניצלו בני המיעוטים את הקרבה הפיזית והחלו להכות אותם באגרופים בכל חלקי גופם. כל זאת עשו, כשהם קוראים קריאות בעלות אופי גזעני כלפי בחורי הישיבה. אחד מהבחורים הסתובב לאחור וביקש לחזור לקיאק. אז, מיהר לעברו אחד מבני המיעוטים, עקף אותו והיכה אותו בפניו בעוצמה רבה. כתוצאה מהמכה, נוצר חתך עמוק בשפתו של הבחור ונשברה אחת משניו.

החבר הפצוע מיהר לעלות ליבשה כאשר הוא מדמם מפיו. שוטרים שהוזעקו למקום אספו עדויות ואף עצרו שניים מבני המיעוטים האלימים. הפצוע פונה לבית החולים, שם הוא טופל באמצעות תפרים בשפה והופנה להמשך טיפול משקם אצל רופא שיניים. יומיים לאחר מכן, כאשר הגיע הפצוע לתחנת המשטרה לשם הגשת תלונה נגד התוקפים, מצא עצמו, להפתעתו, נחקר תחת אזהרה. זאת, חרף עדותו ועדות חבריו לפיהן לא נקט כל אלימות.

"מדובר במקרה חמור של תקיפה אלימה, על רקע גזעני, ויש למצות את הדין עם החשודים", נכתב בפנייתו של עו"ד אופיר שטיינר, המייצג את הפצוע מטעם ארגון חוננו, למשטרת ישראל. בפנייתו, ביקש עו"ד שטיינר לקבל מידע אודות הנעשה בעניין בני המיעוטים החשודים. "לצערנו, אנו שומעים לעיתים תכופות יותר ויותר על תקיפות של צעירים יהודים באתרי קייקים בצפון הארץ. במקרה זה, מדובר בתקיפה אלימה במיוחד, ע"י מספר בני מיעוטים, שהגיעה לאחר התגרות ממושכת מצד בני המיעוטים. סופה של התקיפה בפציעה חמורה של בחור ישיבה שרק ביקש לנפוש בשלווה. נוודא שימצו את הדין עם התוקפים האלימים", מסר עו"ד שטיינר בתגובה.



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 8

    מזעזעעעע
    עד מתיייי???
    שיבוא כבר המשיח ויגאל אותנו!!!!!!

  2. 7

    גם אנחנו קבוצת בחורי ישיבות בעת ששהינו במתחם הקיאקים העובדים (הערבים כמובן) התנהגו אלינו בצורה זוועתית!!!

  3. 5

    המשטרה אין לה כח להתעסק עם האלימים הפוריים, הכי קל להאשים את בחורי הישיבה

  4. 3

    זו לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא הפעם הראשונה עם כפר בלום !!! נמאס כבר מהעובדים האנטישמים שלהם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אנחנו מפרנסים.. באן לשמוח והותקפו. איזו רשעות. ראיתי גם בעיתונת בשנים קודמות תצלום של התקיפה. בפעם אחרת השליכו עובדים דרוזים בקבוקי פחסטיק(וזה כואב ממרחק) כשהבחורים בסירה. ועוד מקרים ואולי זה לא רק בכפר בלום. להחרים להחרים להחרים להחרים

  5. 2

    ג—ם ה–ש—ו–ט–ר–י–ם הם שור מועד.. הרבה פעמים ערבים תקפו והיהודי נעצר (ואני לא מתכוון בכלל רק למקרה בבורקא ממש לא. גם בעוד מקרים רבים ששום ערבי לא נפצע בכלל בכלל) השוטרים אוטומטית חוקרים את היהודי הפצוע שבא להתלונן. איזו רשעות.

  6. 1

    ל—אאא לפרנס את בעךי הקיאקים גם אם הם יהודים עד שידאגו שיהיה בטוח באתרים שלהם